چندی پیش درگیری کلامی راننده و مسافری داخل سرویس اسنپ، به ابداع فدایی انتقادات از این سامانه ی جابه جایی هوشمند منجر شده حیات. حال اسنپ به عنوان یکی از مبصر ترین استارتاپ های کشور درصدد است این شاق را محلول کند.مقاله ی مرتبط:بیانیه اسنپ پس از پراکندن ویدئو گلایه یکی از مسافران

در پی اتفاقات اخیر و انتقادات فداکار کاربران، اسنپ با هدف حل مشکلات بوسیله وجودآمده، توان جدیدی بخاطر حفظ کردن حریم شخصی کاربران خود حاضر کرده است. تو دامنه اول، گزینه ی حاضر بودن حفظ حریم شخصی» بوسیله مقدر شدن بازخورد سیر» اضافه شده است تا پس از پایان سفر، کاربر بتواند وضعیت سفر و راننده را درزمینه ی حریم شخصی خود ارزیابی درنگ. علاوه براین به گفته ی روابط عمومی اسنپ، سیستم پشتیبانی این سرویس به رخساره ۲۴ ساعته آماده پاسخ گویی به نیازهای مسافران است و چنانچه در کشش سفر موردی به آزردگی پندار آن ها منجر شود، می توانند ازطریق مناسبت با پشتیبانی موضوع را اطلاع دهند.

اسنپ مشکلات مربوط به باطل سازی حریم شخصی مسافر را این این طور تعریف می درنگ:بوسیله طور معمول فسخ حریم انحصاری شامل رفتارهای غیرقانونی و گاه نابه هنجاری است که در محدوده ی شما پیوستگی می افتد؛ از برخورد کلامی و فیزیکی پژمان تا سوءاستفاده از معلومات و داده ها. در این میان، فن شناسی های جدید معاون کرده تا به این دغدغه بیش ازپیش توجه کنیم. ترویج فرهنگ مواجهه با حریم خصوصی افراد از وظایف اصلی کسب وکارها بوسیله حساب می جوی و اسنپ خود را در این بنیاد کاملا مسئول می داند.

اسنپ درادامه اعلام کرد تمامی دیدگاه های مطرح شده تو بخش بازخورد سیر تکاملی» را با مداقه بررسی می کند؛ بوسیله همین دلیل، به شدت کاربران را بوسیله امتیازدهی مبنی بر واقعیت و ابا از امتیازدهی احساسی جلب می کند. به گفته ی مدیران اسنپ، درصورت اخذ هرگونه گزارش مبنی بر برخورد نامناسب با مسافر، مسئولان مرتبط این موضوع را به طور موکد پیگیری خواهند کرد. بیشتر بخوانید:امکان موعظه غذا در اپلیکیشن اسنپ بخاطر تمام کاربران مجهز شداسنپ تصمیم اپل به حذف اپ های ایرانی را عاری اجبار قانونی می دانداسنپ قابلیتی متاخر بخاطر رانندگان ناشنوا معرفی کردبیانیه اسنپ پس از اشاعه ویدئو گلایه یکی از مسافرانراننده اسنپ خاتم برلیان را به صاحبش برگرداند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها