تجسس ها نشان می دهند چنانچه نتفلیکس غرض بگیرد بخاطر افزودن درآمد نخست بوسیله پخش آگهی تبلیغاتی کند، با کاهش چشم گیر کاربر مواجه خواهد شد.

۲۳ درصد شریک شدن کنندگان در نظرسنجی اخیر مرکز Hub Entertainment گفته اند چنانچه این پلتفرم با همین قیمت سرو خواه تا اینکه یک دلار اندک مطلع بوسیله پخش آگهی کند، شمار کاربری خویشتن را شارژ نخواهند کرد. بخشی از این کاربران تصمیم خویشتن را قطعی و بعضی دیگر محتمل توصیف کرده اند.

براساس نتایج حاصل از این نظرسنجی، نتفلیکس در قیافه اتخاذ چنین تی حدود ۱۴ میلیون کاربر از مجموع ۶۰ میلیون کاربر خود در آمریکا را از دست خواهد داد.



بیشتر مشارکت کنندگان در این نظرسنجی بر این اعتقاد هستند که چنانچه نتفلیکس هزینه ی درخت سرو خود را کاهش دهد، مشکلی با پخش آگهی نخواهند داشت. ۱۴ درصد این افراد گفته اند حتی چنانچه هزینه ی سرویس نتفلیکس ۲ دلار اندک از هزینه ی فعلی باشد، باز تیمار با پخش آگهی، این پلتفرم را ترک خواهند کرد. تعداد کاربرانی که گفته اند نتفلیکس را در صورت پخش آگهی و کاهش ۳ دلاری خرج ی سرویس ترک خواهند کرد، ۱۲ درصد است.

این نظرسنجی از میان هزاره و ۷۶۵ کاربر بین ۱۶ تا ۷۴ سال انجام شده است که داخل طول هفته حداقل یک ساعت تلویزیون آنلاین تماشا می کنند.مقاله های مرتبط:چرا الگوی مالی اشتراک های ماهانه ابد کارساز نیستآیا نتفلیکس بسیار از پیمانه نرخ گذاری می شود؟

 نظرسنجی بعد از این انجام شد که کارشناسان صنعت تبلیغات پیش بینی کردند نتفلیکس به زودی پخش آگهی را بوسیله یکی از مدخل های اصلی درآمدش تغییر خواهد کرد. جاشوا لووکاک، هیکل آژانس رسانه ای UM ماه آوریل دراین باره گفته بود:نمی توانیم دنیایی را تصور کنیم که داخل آن نتفلیکس تا همیشه بدون پخش آگهی به کارش ادامه دهد.

نتفلیکس درون حال حاضر آگهی تبلیغاتی پخش نمی کند اما در تعدادی از برنامه های محبوب آن، محصولاتی دیده می شوند که به نظر تبلیغاتی هستند. رابطه ی تجاری بین پیشگاه این محصولات داخل دستور کار های نتفلیکس و این پلتفرم پیچیده به نظر می رسند.

نتفلیکس اخیرا می گوید به ندرت برای عرضه چنین محصولاتی پول اخذ کرده است ولی اذعان کرده بعضی از برندها برای نمایش محصولاتشان به همکاری های شخص سوم هزینه می پردازند. نتفلیکس در آخرین افزایش قیمت سرویسش که ماه ژانویه سال جاری میلادی اطلاع دادن شد، هزینه ی محبوب ترین سرویس HD مدل خویشتن را از ۱۱ دلار به ۱۳ دلار افزودن داد.نتفلیکس اگر بخواهد آگهی پخش کند باید قیمت سرویسش را کاهش دهد

نتفلیکس تا امروز روی ستاندن حق تعهد پرداخت تمرکز داشته و برای تکرار خرج های سیال خود درخواست میلیاردها دلار وام داشته است. نتفلیکس تاکنون با انجام تبلیغات بخاطر جبران هزینه های خود مخالفت داشت.

رید هشتینگ، مدیرعامل این مشارکت سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با رویترز گفته بود:تمرکز ما واقعا روی این است که از تبلیغات استفاده نکنیم.

نمو قابل توجه رقبای نتفلیکس قرین هولو و NBCUniversal که از تبلیغات تجاری استعمال می کنند، گمانه زنی ها را درباره ی اینکه نتفلیکس هم بوسیله زودی همین ت را در پیش خواهد گرفت، افزایش داده است.بیشتر بخوانید:مایکروسافت ویندوز 1.11 را با موضوع سریال Stranger Things منتشر کرد۱۷۵ روز تا رونمایی از دیزنی پلاس؛ چه سرنوشتی در تمایل نتفلیکس است؟ثبت تصویر طرح زرنگ نشریه نشنال جئوگرافیک با دوربین گوشی هوشمند برای بدوی بارکسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نتفلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربردیزنی مقدار و زمان ارائه ی سرو استریم دیزنی پلاس را اعلام کرد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها